درخواست عجیب رویانیان از علی دایی و علی کریمی


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می خواهم و درخواست می‌کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا عمیق نشود.»

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می خواهم و درخواست می‌کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا عمیق نشود.»

محمد رویانیان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: «از بازیکنان پرسپولیس خواسته‌ایم از اظهار نظر درباره مربیان، مدیران، داوران، بازیکنان و عوامل باشگاه‌های خوددداری کرده تا از بروز حاشیه‌ها و عدم حفظ حرمت‌ها جلوگیری شود.»


وی تصریح کرد: «برخی اظهارنظرها موجب می‌شود برخی حواشی به وجود بیاید و حرمت‌ها حفظ نشود. ما در آغاز فصل وظیفه خود می‌دانیم جلوی این مسایل را بگیریم برخی مسایل و عدم حفظ حرمت‌ها باب نشود. تکرار چنین مسایلی قطعا با برخورد انضباطی باشگاه و جریمه همراه خواهد بود.»


رویانیان در ادامه گفت: «از همه پیشکسوتان، بزرگان و دوستداران پرسپولیس می‌خواهم که اتحاد و همدلی در خانواده بزرگ پرسپولیس را حفظ کنند و اجازه دهند تن زخم‌خورده پرسپولیس بهبود پیدا کند. همه بزرگ هستند از پیشکشسوتان و مدیران سابق تا بازیکنان سابق پرسپولیس. افراد مهم نیستند آنچه مهم است حفظ آرامش در پرسپولیس و بازگشت به پرسپولیس به جایگاه و اقعی است. امیدوارم شرایط به گونه باشد که کادر فنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم در آرامش به کار خود ادامه دهند و برخی مسایل برای آنها مشکلاتی ایجاد نکنند. همه برای ما قابل احترام هستند همه اعضای خانوده پرسپولیس اما درخواست می کنم اتحاد و همدلی این خانوده بزرگ حفظ شده و بر قرار باشد.»


او ادامه داد: «پرسپولیس سال هاست به دلایل متعدد دچار مشکلاتی بوده و به قولی زخم‌خورده است. از همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می خواهم و درخواست می‌کنم روی زخم پرسپولیس نمک نپاشند تا عمیق نشود. اتحاد، همدلی و برادری موجب التیام زخم‌های باشگاه و تیمی می‌شود که پرطرفدارترین تیم آسیاست و دل‌های زیادی به عشق آن می‌تپد. ما امیدواریم پرسپولیس به دور از حاشیه در لیگ بازی کرده و به این مسیری که در آن قرار دارد ادامه دهد.»


رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: «درخواست خاضعانه و صمیمانه از همه بزرگان و اعضای خانواده پرسپولیس دارم اعم از بازیکن، مربی، مدیر، پیشکسوت، بازیکنان سابق و هوادران. اتحاد و همدلی می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش بازگرداند. از همه آنها که نامشان بزرگ است و زینت بخش پرسپولیس صمیمانه می خواهم به هم احترام گذاشته و هر چه بوده و هست فراموش کنند و هواداران عزیر که در این سال‌ها به رقم بحران‌های مختلف و عدم نتیجه‌گیری تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند، شاهد اوج گیری پرسپولیس باشند تا همه علی الخصوص دل هواداران شاد شود.»

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت0:23---19 بهمن 1393
Slm khoobid alidaii dooset darim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 20 مرداد 1392